1Wanneer kan ik mijn taxi bestellen?
U kunt uw taxi 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen online via onze reserveringsformulier, per e-mail:info@regionaletaxiservice.nl, of telefonisch via de volgende telefoonnummer: 023-810.0.810.

*Voor schipholritten raden wij u aan om minimaal 12 uur voor de rit plaats vind het via de reserveringsformulier te doen.
2Kan ik ook een retour reserveren?
Dat is mogelijk, en het is zelfs overzichtelijk zo kunnen wij onze planning goed waken en exact bijhouden wanneer u weer opgehaald wilt worden zodat wij op het moment dat u een taxi nodig heeft er genoeg taxi’s op voorraad hebben om u op tijd ,veilig en comfort weer naar u bestemming te vervoeren.
3Hoe lang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?
De gemiddelde wachttijd is 15 á 20 minuten. Bij abnormale weersomstandigheden, in de nachtelijke uren, buiten de ring en tijdens de spits kan het iets langer duren.
4Ik heb wat laten liggen in de taxi. Wat nu?
Meent u iets te zijn vergeten of verloren in de taxi? Bel dan zo spoedig mogelijk naar onze klantenservice 023-810.0.810. en wij zullen direct de taxi laten doorzoeken door de desbetreffende taxi chauffeur.
5Hoe kan ik een taxi annuleren?
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u de taxi plots niet meer nodig heeft. Bel dan z.s.m. naar onze klantenservice 023-810.0.810 om de taxi te annuleren. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden
6Wat zijn de tarieven?
Wij rekenen volgens de norm dat door de veiligheidsinspectie van verkeer is vastgelegd.

Starttarief 2.87
Per km 2.12
Tijd 0.35 per minuut
Wachttijd 30.94 per uur
7Kan ik op rekening rijden?
Wij rijden alleen op rekening voor bedrijven en instelling (ingeschreven in de Kamer van Koophandel).Het is dan mogelijk om periodiek een factuur te ontvangen van de gereden taxi ritten.
8Kan ik een taxi vooruit betalen?
Ja, dat kan bij de chauffeur.
9Kan ik pinnen of met creditcard betalen?
Het is mogelijk om te pinnen of met de creditcard te betalen in de taxi. Indien u hier gebruik van wilt maken verzoeken wij u dit tijdens uw bestelling aan te geven.
10Hanteert Regionale Taxi Service een vaste prijs voor ritten naar Schiphol?
Ja, zie onze Schipholtarieven.
11Is het mogelijk om een tussenstop te maken om andere personen op te halen?
Ja,dat is mogelijk mits het adres in dezelfde regio bevindt,houdt u er wel rekening mee dat wij een bedrag van €5,- in rekening brengen per tussenstop met een 4 persoonstaxi.

Voor een taxibus brengen wij een bedrag van €7.50 per tussenstop mits het adres in dezelfde regio bevindt.
12Hoe kan ik een taxi reserveren vanuit Schiphol?
Wij adviseren u wel om een taxi alvorens te reserveren, Mocht het voorkomen dat u op Schiphol bent maar geen taxi heeft gereserveerd dan raden wij u aan om als eerst naar onze taxicentrale te bellen zodra u bent geland. nadat u de taxicentrale hebt gebeld en hebt vermeld dat u bent aangekomen dan zal de centrale de taxi naar u sturen.
13Hoe weet ik of de chauffeur op Schiphol staat?
Zodra de chauffeur aan is gekomen zal de chauffeur u telefonisch benaderen en u vermelden waar hij/zij op dat moment staat.
14Waar wordt ik opgehaald zodra ik aan ben gekomen op Schiphol?
Tussen vertrekhal 2 en vertrekhal 3.
15Mijn vlucht is vertraagd/gewijzigd terwijl ik een retour had gereserveerd ,wat nu?
Mocht u vlucht vertraging hebben of op de een of ander reden niet op de afgesproken tijdstip kunnen aankomen dan vragen wij u vriendelijk om het z.s.m. aan onze taxicentrale door te geven via het nummer 023-810.0.810 en uit het buitenland 003123-810.0.810
16Beschikt Regionale Taxi Service over kinderstoeltjes?
Regionale Taxi Service beschikt helaas niet over kinderstoeltjes. De reden hiervoor is onder ander dat de taxi chauffeur geen ritten meer kan uitvoeren met bagage en 4 personen aangezien de kinderstoeltje ruimte in beslag neemt. Daarnaast is een kinderstoeltje in een taxi niet verplicht.
17Zijn er uitzonderingen op de regels voor het vervoer van kinderen in de auto?
Er zijn uitzonderingen op de regels voor het vervoer van kinderen in een auto. Zo mag u kinderen jonger dan 3 jaar alleen vervoeren in een goedgekeurd autostoeltje, maar in een taxi of (taxi) bus is een autostoeltje niet verplicht. Kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen moeten wel de gordel gebruiken in een taxi. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen in de bus en op de achterbank van een taxi zonder gordel vervoer worden.
18Heeft Regionale Taxi Service ook autostoeltjes?
De taxi's van ons hebben helaas geen autostoeltjes bij zich. Dit neemt namelijk dusdanig ruimte in beslag dat wij geen 4 personen met bagage meer zouden kunnen vervoeren. Wij verwachten van ouders en/of personen die een kind van jonger dan 3 jaar mee laat reizen in de taxi voor een autostoeltje zorgen.
19Ik wil graag met Regionale Taxi Service samenwerken?
Regionale Taxi Service werkt graag samen met horeca ’s en hotels, maatschappijen en andere instellingen. Wij halen de klanten graag op en brengen de klanten ook graag veilig en comfortabel naar de plaats bestemming. Bent u benieuwd naar de offerte die wij aan u bedrijf kunnen bieden neem dan contact op met Regionale Taxi Service en/of via de mail opinfo@regionaletaxiservice.nl,en wij zullen u z.s.m. een offerte opsturen.
20Kan ik in mijn rolstoel in de taxi worden vervoerd?
Nee, u kunt in de taxi niet in uw rolstoel blijven zitten. Als u uit de rolstoel kunt komen en de rolstoel is inklapbaar en het in de kofferbak past, dan kan de taxi u wel vervoeren
21Ik wil een huisdier mee vervoeren is dat mogelijk?
Normaal vervoeren wij geen huisdieren mee, mits u een speciaal vervoershokje/kooi voor het huisdier heeft dan kunt u ook u huisdier mee vervoeren.
22Kan ik anoniem een klacht indienen?
Nee, u moet bij uw klacht altijd uw e-mailadres en/of telefoonnummer vermelden.
23Hoe kan ik een klacht indienen?
Voor een klacht kunt het best zo volledig mogelijk u klacht vermelden via de mail en naar ons sturen. Heeft u hiertoe niet de mogelijkheid, dan kunt u bellen met 023.810.0.810
24Aansprakelijkheid
Regionale Taxi Service kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, door bv. files, pech onderweg, weersomstandigheden, verkeerswerkzaamheden etc. die tot gevolg hebben dat u uw vlucht mist. U dient dan ook rekening te houden met de zonet opgenoemde redenen om op tijd op Schiphol aan te kunnen komen, zodat u ondanks eventueel oponthoud toch nog op een andere manier op tijd voor uw vlucht aanwezig kunt zijn. Regionale Taxi Service houdt zich te allen tijde het recht voor, om op het laatste moment een rit opdracht niet te hoeven uitvoeren i.v.m. overmacht zoals extreme verkeerchaos, weersinvloeden, etc.
25Staat de juiste vraag er niet bij?
Twijfel niet om contact met Regionale Taxi Service op te nemen zowel telefonisch zijn wij bereikbaar op 023-810.0.810 als via de mail info@regionaletaxiservice.nl
Call Now Button